23/24 Podstawy zarządzania projektami
- Prowadzący: dr inż. Agnieszka Pietras
Financing Companies
- Prowadzący: dr Przemysław Pomykalski
Social Media in Multicultural Environment kopiuj 1
- Prowadzący: dr Sebastian Bakalarczyk
Brand Management
Przedmiot prezentuje wiedzę teoretyczną oraz wspiera rozwój umiejętności praktycznych z zakresu zarządzania marką, ze szczególnym uwzględnieniem budowania tożsamości marki, jej pozycjonowania oraz planowania działań w obszarze komunikacji marketingowej.
The course presents theoretical knowledge and supports the development of practical skills in the field of brand management, with particular emphasis on building the brand identity, brand positioning and planning activities in the area of marketing communication.
- Prowadzący: prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk
- Prowadzący: dr inż. Dagna Siuda
Fundamentals of Research Methodology
Przedmiot prezentuje wiedzę teoretyczną oraz wspiera rozwój umiejętności z zakresu metodologii badań w naukach o zarządzaniu i jakości. Założeniem jest zdobycie przez studentów umiejętności prowadzenia badań .
The course presents theoretical knowledge and supports the development of skills in the field of business research methods. The objective is development of the skills to conduct business research.
- Prowadzący: prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk
Inżynieria wytwarzania projekt
Materiały niezbędne do wykonania projektu z Inżynierii wytwarzania
Metody i Techniki Zarządzania
- Prowadzący: dr Katarzyna Szymańska
Nauka o organizacji
- Prowadzący: dr hab. Anna Adamik
Nauka o organizacji Wykład
- Prowadzący: dr hab. Anna Adamik
Social Media in Multicultural Environment
- Prowadzący: dr Jarosław Kowalski