Strategie zarządzania w warunkach kryzysowych ST
Celem przedmiotu jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu doboru strategii zarządzania odpowiadającej warunkom kryzysowym. Student rozwija umiejętności analizy strategicznej, określa obszary problemowe i planuje strategie antykryzysowe. Tematyka wykładów obejmuje: zjawisko i rodzaje kryzysów w przedsiębiorstwach, przyczyny, przebieg i konsekwencje kryzysów, odporność i podatność na kryzys, strategie wyjścia z kryzysu, restrukturyzację i upadłość, zachowania pracowników i przywództwo w realizacji strategii antykryzysowej. W trakcie ćwiczeń studenci stosują metody analizy strategicznej do określenia głównych obszarów problemowych w ralizacji strategii. Projekt obejmuje zebranie informacji o wybranym przedsiębiorstwie, ich analizę i opracowanie rekomendacji strategicznych.
Akredytacja Certyfikacja Normalizacja
Specjalność Zarządzanie Jakością kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
- Prowadzący: Mieczysław Rajkiewicz
Instrumenty wspierania eksportu
Materiały dla studentów z przedmiotu "Instrumenty wspierania eksportu"
Logistyka
- Prowadzący: prof. dr hab. inż. Andrzej Szymonik
Marketing innowacji
Marketing międzynarodowy
- Prowadzący: dr inż. Iwona Wilk
Podstawy Zarządzania
- Prowadzący: dr Katarzyna Szymańska
Przedsiębiorczość
- Prowadzący: dr Robert Blażlak
Search Engines Marketing 2017/2018
Course deals with Internet search engines and should improve awareness of search engine marketing importance
Also show ways on conducting marketing with PPC and SEO.- Prowadzący: dr inż. Piotr Józwiak
Statystyka matematyczna 1
- Prowadzący: prof. dr hab. Filip Chybalski
- Prowadzący: dr inż. Małgorzata Gumola-Kardas
Zarządzanie strategiczne